KURZY OSOBNÍHO ROZVOJE

Na semináři se naučíte být sám sobě terapeutem. Co taková terapie umí se dočtete v odkazu kvantová terapie.

klikněte-Termíny seminářů

Kvantová technika - KVANTOVÁ JÓGA

Kvantovou jógou nazývám původní kvantovou techniku a její principy, abych oddělila tento kurz od stále se navyšujícího počtu kurzů, které pod názvem kvantová technika nabízejí zážitkové kurzy nebo vpravují do kurzů svoje schopnosti regrese, hypnózy či nějaké další metody ovládání mysli.

Může se pak stát, že na kurzu všechno umíte, zvládáte a doma zjistíte, že neumíte techniku použít nebo slabší jedinci nemusí úplně unést některé techniky lektora zásahu do jejich podvědomí. /tyto informace mám od svých klientů, kdy jim některé výukové techniky nebyly příjemné, ale byly součástí kurzu a museli je absolvovat, u některých se rozjitřilo spoustu dávných záležitostí a neuměli si s nimi poté sám poradit, zkrátka očekávali výuku a dostali zážitky - to není nic proti ničemu, ale pokud očekávám něco jiného nebudu pak s kurzem spokojena/

Proto pečlivě vybírejte, kde se kvantovou techniku budete učit, vyberte si, zda chcete výuku nebo zážitky, ptejte se lektorů, co bude obsahem semináře. Ptejte se, co budete umět, jaké jsou výstupy semináře. Je mnoho zkušených lektorů, ať již pořádají spíše výukový nebo spíše zážitkový seminář. Naciťte se na sebe, co od kurzu očekáváte a ptejte se lektorů, zda vám to na kurzu nabídnou. Zkuste se i nacítit na lektora, prohlédněte si video, pokud má nebo koukněte na fotografii a vnímejte, zda s jeho energií rezonujete. Zda je vám sympatický a máte příjemný pocit z jeho vyzařování. Pokud se chcete naučit pracovat s vlastními emocemi a umění zvládat sám sebe, potom upřednostněte určitě výukový seminář nad zážitkovým.

Seminář : Nauč se čarovat s myšlenkami

STRES, NEÚSPĚCH, PROKRASTINACE, MALÉ SEBEVĚDOMÍ, HMOTNÁ NOUZE, NESPOKOJENOST, NELÁSKA, KŘIVDY, FYZICKÉ ZDRAVOTNÍ OBTÍŽE, SMUTEK, STRACHY A OBAVY Z BUDOUCNOSTI, NEVYROVNANOST S MINULOSTÍ, ŽIVOTNÍ NENAPLNĚNOST....To jsou pojmy, které hýbou nejen českou společností.
Kvantová jóga je technika pro každého, zvládne ji i úplný laik. Úspěšnost metody je pak odvislá od sebehodnocení, které po kurzu uděláme. Nabyté schopnosti je třeba přijmout a nepochybovat o nich. Také je významným pomocníkem umění meditace a relaxace, které se na kurzu naučíte. Chtít posílat "kvantové záměry" ve stresu nebo při prožívání nějakých traumat není úplně možné. Na kurzu se naučíte několik meditačních technik a principy relaxace. A do toho vytváření kvantových záměrů. Vše si hned vyzkoušíte prakticky.

po absolvování kurzu budete umět pracovat s metodou sami a nebudete potřebovat terapeuta

Cíl kurzu:
Schopnost řídit životní kroky správným směrem, umění účinně zasahovat do svého podvědomí a nastavovat svoji psychiku tak, abychom v životě zvládali běžné i neběžné životní situace, abychom správně reagovali na vzniklé situace a nezpůsobovali jsme si komplikace na základě svého jednání ať již nyní či v budoucnu. Převedení těchto znalostí do vztahu v prvé řadě sám se sebou a dále do vztahů mezilidských i partnerských, do pracovních vztahů, případně studijních záležitostí a vysvětlení principu hojnosti a jak ji tvořit. Umění řídit i fungování fyzického těla, pochopení souvislostí psychosomatiky/tedy proč mi konkretní nemoc přichází/ a schopnost si své zdraví ovlivňovat. Odstranění akutní i chronické bolesti.
Náplň kurzu:
V úvodu se dozvíte podrobnosti o metodě.Tzv.kvantové pole je aktivní u každého z nás již po narození. Díky tomu máme jako děti schopnost věřit tomu, že můžeme vše. Že všechno zvládneme, když budeme chtít.(být kosmounautem, řídit v 5letech tank, přeskočit celý rybník, sáhnout si na duhu.....) Až dospělí nám svými výchovnými programy s aktivitou našeho kvantového pole zahýbou.
Zjednodušeně řečeno se pole uzavírá (rozlaďuje) a my začneme vidět v mnohém problém. Projevujeme strachy, které nám pečlivě vpravují naši vychovatelé /nelez tam spadneš, nechoď k silnici něco tě zajede, nevěř jim ať tě nepodvedou...../ Skutečně jsme tak neschopní, že se nám musí dít jen ty špatné věci? Vždyť důvod, proč máme úraz nebo nás někdo podvede atd. vězí úplně někde jinde (principy se také na kurzu naučíte) Svými naučenými strachy si ale kvantové pole (řekla bych jinými slovy pole schopností) zavíráme. Znovu otevřením, znovu-objevením, vyladěním kvantového pole si budete umět poradit s jakoukoli životní situací, protože začnete vše vidět jinýma očima. Vysvětlením souvislostí a podrobností jak naše podvědomí a vědomí funguje již budete vědět jak se sebou pracovat.
Po vyladění kvantového pole poskytnu manuál jak s ním pracovat a naučím vás metody relaxačních technik a meditace. Každý člověk se nachází na jiné úrovni ve svém duchovním rozvoji a v souladu s tím potom pojme schopnost využít kvantování rychleji nebo pomaleji, já do toho žádným způsobem nezasahuji a vše nechávám přirozeně běžet. Jen tak si z kurzu vezmete maximum.

URYCHLOVAČ JAKO VE FYZICE
Znovu aktivací "kvantového pole" získáte schopnost vnímat svůj život jinak než doposud. Je to takové otevření Vašeho životního potenciálu, který jste dostali do vínku. Otevře se vám schopnost pracovat se svým podvědomím.
Pouhou znalostí souvislostí by Vám stačilo k postupnému přetváření svých životních postojů a směrování kam potřebujete. Aktivací kvantového pole však dojde k otevření schopnosti si vše pěkně naprogramovat hned a urychlit děje. Každý den před spaním pak můžete procházet takovým "restartováním mozku" jako když restartujete počítač, aby načetl nové aktualizace a dobře pracoval. Vy si ty aktualizace budete umět naprogramovat a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat.
Praxe:
Po aktivaci kvantového pole si vyzkoušíme zda to všem "funguje" a budete si to moct zkoušet tak dlouho, až budete mít jistotu, že vše chápete a zvládáte. I po semináři dávám konzultace telefonem či osobně v případě nejasností.
Studijní materiály:
Na kurzu dostanete materiály k vyučovanému tématu, vše podrobně, abyste se mohli kdykoli doma k čemukoli vrátit. Informací je na kurzu mnoho a člověk má večer potom hlavu trošku jako balonek, natož aby si něco pamatoval. :)
Výstupy:
Budete překvapeni, jak relativně rychle dokážete změnit svůj život a směrování.
Budete umět pomoci svým blízkým i známým.(zvláště při fyzic.obtížích, např. při únavě, bolestech nebo u akutních viroz,rýmě,teplotách apod.)
Můžete využít schopností u zaměstnání jako fyzioterapeut, kosmetička, masér, učitel, pečovatel, veterinář, lékař.......
Lahůdky a lákadla:
Na kurzu se naučíte uvádět do meditačního stavu hladiny Alfa, zkusíme i Thétu /velmi hluboká meditace/. Další techniky dle zájmu a času.
Budete si umět udělat ochranný energetický obal a také ho vytvořit u jiných či u věcí/ochrana automobilu, domu..../
Nahlédneme do komunikace se zvířaty a velmi malými dětmi myšlenkou.
Budete umět posílat pozitivní energetickou vibraci na určitá místa a čas /např.zkouška ve škole, učebna, datum a čas/ ale také tuto vibraci udržet ve svém domě nebo kanceláři.
Pokud bude čas a jen pro zájemce vysvětlím možnosti "časového kvantového posunu" /vychází z kvantové fyziky/ a můžeme si vyzkoušet jak funguje telepatie /je to velká legrace/.